Supportbeleid

Webbeheer & Onderhoud » Supportbeleid

Kosteloze ondersteuning is inbegrepen in alle versies van het WP-netwerk die momenteel worden aangeboden. Aangesloten websites kunnen 7 dagen per week, 365 dagen per jaar, contact opnemen bij problemen. En dan los ik die problemen voor je op, beloofd. Ook met vragen mag je altijd aankloppen. Liever tien vragen te veel, dan één te weinig. Om transparantie te verschaffen publiceer ik op deze pagina mijn supportbeleid (support policy). In dit beleid vind je wat wel en niet wordt gedekt binnen het onderhoudscontract en wat je kunt doen als je gebruik wil maken van de ondersteuningsmogelijkheden.

Procedure

Onbeperkte, kosteloze support voor websites in het WP-netwerk

Een groot aantal zaken is onbeperkt en kosteloos inbegrepen binnen de pakketten van het WP-netwerk. Deze vind je hieronder. Het hoofddoel van support via de onderhoudscontracten is het technisch ondersteunen van de personen die de website bijhouden – de webredacteurs – binnen jouw bedrijf. Daarnaast sta ik paraat voor het oplossen van eventuele bugs en problemen.

Inzet developmenturen

Sommige zaken vallen buiten de scope van de onbeperkte, kosteloze support. Bijvoorbeeld als je extra functionaliteiten wil toevoegen. In dat geval kan ik je vragen om developmenturen in te zitten. Dit zijn extra uren die je jaarlijks vrij kunt besteden om je website nog beter te maken. Met zes developmenturen kunnen bijvoorbeeld twee tot drie campagnepagina’s worden ontworpen. Of ze kunnen gebruikt worden voor een uitgebreide kwartaalcheck. Jij kiest. Developmenturen kunnen inbegrepen zijn in je onderhoudscontract, bijvoorbeeld bij Platina, maar we kunnen er ook aparte afspraken over maken.

Nooit inbegrepen

Onbeperkte, kosteloze support voor domeinnamen

Alle domeinen die ik namens jou beheer, vallen automatisch onder dit deel van het supportbeleid. Een onderhoudscontract is niet vereist.

Onbeperkte, kosteloze support voor hosting

Alle hostingomgevingen die ik namens jou beheer, vallen automatisch onder dit deel van het supportbeleid. Een onderhoudscontract is niet vereist.

Kan jij een helpende hand gebruiken?

Kijk dan eens naar mijn onderhoudspakketten.
Of neem contact op zodat ik kan kijken welke onderhoudsoplossing het beste bij je past.

Studio Stach